poniedziałek, 15 października 2012

♣ Racket

            Jestem zmęczona i proszę cię o ciszę. Chociaż przebywam na kompletnym odludziu otaczają mnie twoje dźwięki. Naprawdę nie wiem jak długo potrafię trwać w tym hałasie. Pozwól mi odejść, pozwól mi poznać ciszę, bo tego właśnie mi brakuje. Po prostu zostaw mnie i nigdy więcej nie psuj mojego życia. Niech choć raz pomyślę o sobie by przestać cię słyszeć. Przynajmniej wiem, że twoja muzyka mnie nie zniszczy choćbyś grał całe życie. Pewnego dnia usłyszę nową piosenkę, która spodoba mi się bardziej niż twoja i będę ją nucić, będę śpiewać tuż obok ciebie. Z czasem wypadniesz z mojego radia, a ono nadal będzie działać. Będzie bić w rytm innej melodii i nikt nigdy go nie wyłączy. A jutro znów zaświeci słońce... wprost na mnie.
(Autorstwo Mrs.Strawberry)


















"Cause trying not to love you
Only goes so far
Trying not to need you
Is tearing me apart
Can’t see the silver lining
I’m down here on the floor
And I just keep on trying
I don’t know what for
Cause trying not to love you
Only makes me love you more.."

"And nothing I can do
Without thinking of you."



























Niech nikt nigdy nie odbierze Ci tej przyjemności śpiewania.


Mrs.Strawberry







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz